Beyzanrr Asil_hatun canım kimisinde tutuyor kimisin de tutmuyor benim kız çıktı inşaallah kızım olacak ya da bazıları yapamıyo
nazosss Asil_hatun zaten %50 şansı var ne tutarsa inanmayın böyle şeylere bence vakti geldiğinde öğreniriz zaten. Önemli olan sağlık🥰
Asil_hatun kubra_510 Beyzanrr bendede erkek.cikti bu 3. Hamielligim 2 oğlum var ve bu sefer kız olur diye umud ettik tabiki oncelik sağlıklı olması ama hayırlısı olsun inşallah
Asil_hatun kubra_510 yaş 25 hamile kaldığın ay ocak ayı ise cin takvimine göre bir kızın olucak yinede Allah bilir tabiki sağlıklı olsun lar yete bu arada bende 25 yaşındayım martta hamile kaldm yakinmisiz ben 3 haftalık hamileyim
kubra_510 Asil_hatun tabiki de tek isteğimiz yok ama gönlümüzden de kız geçmiyor değil 🙈🙈 ben 10+5 deyim inşallah sizede hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah
Asil_hatun kubra_510 amin amin evet bende çok çok kız istiyorum wsim benden daha cok istiyor kız babası olmayı 2 oğlum var bi umut kız olur diye umut ediyoruz bakalım artık sağlıklı olsun yeter
kubra_510 Asil_hatun bebeğin cinsiyetini baba belirlermiş benim eşim de karnımı hep kızım diye seviyor çok kız istiyor 🙈🙈 isim öner diyorum hep kız ismi söylüyor hayırlısı olsun inşallah
Elanurgvn61 Asil_hatun Canım ben çin takvimi, rus takvimi vardı ikisininde yapmıştım ikisinde de erkek çıkmıştı cinsiyetimiz de erkek😂 Şans eseri diye düşünüyorum
Meleekk Asil_hatun benimki de tuttu. Takvimde kız çıkmıştı, şimdi minnoş bir kızım var. Tabi tutmayadabilir 🤷🏻♀️ben öylesine yapmıştım 🤭🥰