Zeyneb12
İlk kızımda suyum azaldı diye yatış yapıldı normal muayneye gitmiştim 40+1. Muayne oldum 2 cm acılmam vardı.
Sunı sancı verdiler tüm gece hiç sancım yoktu ,ertesi gün başladı sancılarım 4 saat içinde doğum yaptım.
Eltim de ayni şekilde 1 cm acılma ile sunı sancı verdiler bebeğin kalp atışı yavaşlayınca mecbur sezeryan oldu. Ama denediler yani normal olsun diye