Eflinbebis Kızlar kafamı yastık dan kaldıramıyorum sürekli uyku halindeyim bu Normalmi acaba hiç elimi birşeye kaldırıp yapasim yok iş güc aç karnımı bile doyurmaya eriniyorum😔
Elifkacmaz15 Eflinbebis valla normal mi bilemem ama bende iki haftadır aynı durumdayım sürekli uykum geliyor gibi 38+3 deyim bende
Zehraspl Eflinbebis bende oyle canim yarin doguma gidicem uykusuzluk olduruyo beni valla zorla ev isi gordum bu gun genede islerim kaldi
Eflinbebis Elifkacmaz15 bu halimi görünce bebiş doğduğun da ne yaparım düşüncesi sarıyor korkutuyor beni 😃 goggleden baktım doğuma hazırlık aşaması olduğu için uyku varmış dio ne kadar doğru