Merhaba kızlar. 26+1 iz bugün🧿 bu haftaya kadar herşey sorunsuzdu çok şükür. Ancak bir kaç gün öncesinde birden lekenme ve hafif kanamam oldu acilen doktora gittik. Alttan muayenede rahim ağzında polip oldugnu ama önemli olmadıgnı beni strese sokacakca 5 dakıkada alabileceğini söyledi. Tabi ben çok korktum çok ağladım :( Bebeğe rabbimin izniyle hiç bir zararı yokmuş🙏 Ama ben yinede korkuyorum hem lekelenmeler beni tedirgin ediyoe hem onun cıkarılıp patolojiye gonderilmesi. Biliyorum ki en ufacık bir ben parçası bile incelemeye gonderilir ama işte insan bu psikolojiyle sağlık dusunemiyor. Başına gelen duyan vs oldu mu tecrübelerinizi paylaşabilir miisiniz