Merhaba 35+5 haftalık hamileyim bugün kontrole geldim doktoruma nst ye girdim sancım çıktı 2. Gebeliğim ilk ki sezeryandı buda sezeryan olucak serumla bebeği durdurmaya çalışıyorlar tansiyonda 140 90 larda içimizde var mı böyle serumla sancı durdurulan bebeğim 2600 grm daha çok erken korkuyorum.