Canimbebegim06 Kızlar bugün sanki karnım küçüldü gibime geliyor ve çok yumuşak ağırlığım felan gitti anlamıyorum sanki bi hafifledim ama tedirgin oldum doğummu yaklaştı anlamıyorum sizce gideyimmi doktora karın neden küçülürki
Melekzx Canimbebegim06 benim ilk hamileliğim daha ama araştırdığıma ve daha önce duyduğuma göre çocuk doğum kanalına girince hafifleme oluyormuş. Yani doğum yaklaşmış olabilir. Sen yine de dikkat et belirtilere nişan veya suyun gelebilir. Suyun geldiği zaman hastaneye git beklemeden. Ama farklı bir durum hissedersen ya da için rahat etmezse git derim. Tedirgin olmazsın en azindan
Bklrmrym18 Canimbebegim06 bak aklında bulunsun göğüslerinin bittiği yerden göbeğinin arasını parmaklarını yan şekilde yatır ve ölç eğer 4-5 parmak kadar mesafe varsa doğumun yakın demekmiş dene bakalım ☺️🤭😘
Canimbebegim06 Melekzx Ay hadi inşallah canım ya 38 de doğunca bi problem olmaz heralde demi erken olmuyor ozaman
AyzaEr Canimbebegim06 evet ben de doktora gidim diye düşünüyordum ama bebek çok kıpırdıyor bilemedim ablama söyledim bebek hareket ediyorsa bi sıkıntı yoktur dedi 🤧
asellmom Canimbebegim06 bende öyle hissediyorum 38+0 dayım geçen haftadan beri öyle hissediyorum ama işin acı kısmı bebeğim makat duruyor yani kanala girmesiyle alakalı bişey değil sanırım. Karnım böyle yumuşacık dokunduğumda sadece kafasını hissediyorum bide tekme attımı hissediyorum elini bacağını başka türlü kocaman bebek karnımın neresinde duruyorda böyle yumuşak hissediyorum anlamıyorum. Zaten karnımda küçük 😑