_Berna_ 24 haftalıktım canım ailemde şeker hastalığı olduğu için doktor yaptırmamı istedi bende karşı değilim zaten. Açken kan verdim hemen ardından eczaneden bu içeceği alıyorsun doktor reçeteye yazıyor onu içiyorsun 50,75,100 ml lik olanları var. Bana 50 ml içirttti doktor , içtikten 1 saat sonra yine kan verdim açlık tokluk kan şekerine bakılıyor sonuca göre daha yüksek ml isteyebiliyor doktor.