Benim de pıhtılaşma var 2 bebeğimi kaybettim. Şuan 3. Ye gebeyim daha 24. Haftadayım doktor corasprin bırak dedi. Sadece iğne kullan dedi. Benim içim rahat etmedi sanki bırakınca yeniden aynı şey başıma gelecek gibi hissettiğim için doktorun dediğini dinlemedim hala devam ediyorum. Endişeliyim iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim