Arkadaşlar 32. Haftadan sonra fazilet hocaya geldim il dışından doğum için iyiki gelmişim dedim çok iyi bir doktor inanılmaz ilgili pozitif güler yüzlü ve doğumuda inanılmaz güzel yönetti bir daha gebe kalsam yine fazilet hocaya giderim Anadolu yakasında olup da doktor arayışında olanlara tavsiyemdir kendisi gibi sekreteri de çok guler yüzlü hastahaneye gidip Moralim bozuk hiç çıkmadım ki doğuma bebeğim çift kordon dolamış bir şekilde girdim ondan sebep kesinlikle fazilet hoca ❤️❤️❤️❤️❤️