Suem-58 Merhaba kızlar Sivas cumhuriyet üniversitesinde doğum yapan varmı memnun kaldınız mi ama özel doğum değil normal ücretsiz doğum yapanlar lütfen yardım
HavvaNurr38 Suem-58 Doğum yapmak nasıl olur orda bilemiyorum ama detaylı ultrasona girdim ikiz gebeyim normalde medicanaya gidiyorum doktorum fakültede yaptır detaylıyı dedi gittim ve detaylı ultrasonu bile detaylı yapmadılar yalan yanlış bakıp kağıt verdiler hiç bişey incelememişler gittiğime pişman oldum sivas devlet hastaneleri ne yazık ki işini düzgün yapmıyor. Detaylıya bile bakamayan doğumu nasıl yaptırır bilemiyorum hiç güvenmiyorum ben 🤷🏻♀️
RedFlower Suem-58 belli doktorum yok aslında canım gebelik takibi bölümüne gidiyorum her seferinde değişiuo doktor
RedFlower Suem-58 evet aynen öyle oranında fiyatlar uçtu. Doğuma da o gün kim nöbetçiyse o girecek artık şansıma genelde ebeler doğum yaptırıyo zaten
Suem-58 RedFlower Allah karşımıza iyileri çıkarsın duanı beklerim bende sana ederim kolaylıkla doğur çık
Eceisss Bende çok kararsızım, numune mi üni mi doğum yapmalıyım bilmiyorum çoğu doktor bebeği çıkarttıktan sonra öğrencilere diktiriyomus çok korkuyorum bu uddurrumdan
RedFlower Eceisss kıZımı numunede doğurdum ebe doğum yaptırdı o dikti. Üniversite ye gidiyorum bu kez ama orda doğum yapanlar memnun hep bakalım nasıl olacak
Suem-58 RedFlower Ben doğumdan çok korkuyorum biraz pozitif şeyler söyleyebilirsin bana 🙈 çok ihtiyacım var buna ilk gebeliğim
RedFlower Eceisss 39+1 6 gün kaldı gözüküyo ama bakalım. Doğum da normal olacak inşallah bi aksilik olamazsa ilk doğumum normal di 🤗
RedFlower Suem-58 kendini hiç sıkma doğumu da hiç düşünme bence. Bak ikinci normal doğumum olacak olsun artık diye can atıyorum artık. Öyle felaket bişey olsa ikinciyi bile düşünmezdim inan. Zor evet ama bi kaç saat katlanmak zorundasın sadece öyle düşün. Sezeryanda olsa normal de olsa illaki zorluğu oluyo. Ama bi kaç saat sadece. Şanşlıysan o kadar bile süremez. Sonrası kuş gibi hafifsin. Yavrunu kokluyorsun. Çocuk büyütmek daha çok düşünülmesi gereken bi konu bence doğum bi kaç saatlik bişey. Öyle yani 😁🥰