Banada 13. Haftada rahme yaklaşmış durumda takipte olman gerekiyor dediler, detayli ulturason da 22. Haftada sorun yok dedi perinatoloji uzmanı, şimdi 29. Haftadayim tekrardan yaklaşmış dedi doktorum kapatmamis ama aşağıda kanamam agrim vs de yok ama dikkat etmem gerektiğini söyledi iliski ve yogun tempo yasakladi. Sürekli yat demiyorum ama dikkat et kasılma ve kanaman olmasın herhangi belirti olursa hemen hastaneye gel dedi. Insallah duzelir ve normal dogum hakkimi kaybetmem biraz stres yaratıcı bir durum 🥴