Kayseri38 Merhaba anneler 16 haftalık gebeyim çalışıyorum raporu ne zöan kaçıncı haftada aldınız doktor 25.haftada covidden dolayı yazıyoruz demişti.
Demirssmomm Kayseri38 kamu görevlileri 24+0da çıkabiliyor. Bazı özel kurumsal şirketlerede bu hak tanınmış, özeldeyseniz sicil veya insan kaynaklarından öğrenebilirsiniz. 32+0 itibari ile doğum izni hakkınız başlıyor, 37+0 itibari ile artık çalışamazsınız
ahineS Kayseri38 24+0 da başlayıp 32+0 a kadar devam eden covid idari izni var. Daha sonrasında 32+0da mevcut 16 haftalık doğum iznini başlatabilirsin. Başlatmak istemezsen 36+6ya kadar çalışabilirsin 😇👍🏻37+0 itibariyle izne ayrılmak zorunlu