Asyaaa35 Mavisinannesi2 güzel canım içinize sinsin 😊 bende 8deyim hala ismi kararlaştıramadık🥲🥲 ne zormuş
iki_prenses_annesi Mavisinannesi2 canım sizin kararınız sizin düşünceniz . Güzelmiş ismiyle büyüsün inşallah 🙌🌺
hemsiree Mavisinannesi2 kız sadece mira çok güzel bence ama sen almira koy kızım olursa ben mira koyarım belki 😂
Asyaaa35 Mavisinannesi2 almirayıda kayınvalidem önermişti senin ismine uyuyor diye (baş harfi🤪🤪) ama biz ela yada eliz arasında kaldık sende benim için bi yorum yap sence hangisi😂
meltemkumsal16 Mavisinannesi2 bende Almira ismini çok seviyorum ama eşim dilim dönmüyor diyor 🥺bence cok guzel A harfi ile başlayan isimler cok hoş geliyor kulağıma bende Melina düşünüyorum ama kararsızım cok kendi adıma uysun istedim Meltem Melina
Mavisinannesi2 meltemkumsal16 benim eşimde başlarda diyemiyorum koymayalım diyordu sonra ben başka isim arayışlarına geçtim ve şu an kendisi Almirayı değiştirmemekte ısrarlı 8 aylık hamileyim 7 aydır Almira dedim alıştı ben değiştiriym diyorum o yok diyor sizde sürekli söyleyin alışır😂😂😂
Mavisinannesi2 meltemkumsal16 melina duyuyorum bu ara ama çok tercih ettiğim isim değil 50 isim düşünmüşümdür ama arasına almadım hiç tabi sizin fikriniz daha önemli bebişinizde♥️