Tgbergll Memnun kalan kalmayan bilgi verir misiniz kime gittiniz hem doğumda hem odada ilgi alaka kontroller nasıldı :)
okuyor Tgbergll benim çevremde 3 kişi doğum yaptı adatipta hepsi memnun kalmıştı. Ama bu yıl doğum yapan tanıdığım yok. Ben de merak ediyorum.
Tgbergll Etiketi tekrar düzenleyemedim ama neden değiştirdiniz onu da anlamadım @Fasulyeninannesi1 İstanbul değil Sakarya’dayım ve burdaki Adatıpı merak ediyorum :)
Ebru_gul Merhabalar ben 40 gün önce adatıpta doğum yaptım ama doktorum sedat umurdu dışardan geldi doktorum hastaneden özellikle yeni doğan bölümündeki hemşire ebe arkadaşlardan çok memnundum aşırı güler yüzlü ilgili ve yıllardır tanıyormuşum gibiydiler 😇
Ebru_gul okuyor hayır benim eşim annem ve ablam kaldı özel hastane olduğu için hiç sıkıntı yok ama sadece 1 koltuk var
Ebru_gul Ebesak hayır yok ama ben zaten pandemi nedeni ile ıstagramdan yazı paylaşmıştım o yüzden az kişi geldi