gizzzy35 bende aynı sizin durumdayım 31 haftalık hamileyim diyetle düşüremiyorum bir türlü yarın insülin başlıcak en azından akşamları başlayalım dedi doktor 🙄 sizin değerleriniz kaç diyet nasıl yapıyorsunuz ben diyetisyene gittim ama sebze de yesem yine yüksek yine yüksek 🙄😬