Rumuz_07 ben nerdeyse tüm modelleri denedim en kullanışlısı yumuşak olanlar. Kaplı olanları açıp emzirmek çok zor oluyor. Sadece pentinin bi modelinde rahat ettim renklerini aldım diğerleri çöpe. Ebebektekini denemedim ama. Emzirme atleti de gereksiz sanki, ben sadece kışık soğukta evde kullandım ama evde üstümü çıkarabildiğim için normal atletlerle de rahat emzirebildim bi omzunu indirip. Zaten evde sütyen kullanmadım. Hem sütyen hem atlet üst üste çok zor oluyor dışarda açıp emzirmek.