gizemkrgzl Yesimtzn ben mollers kullanıyorum çok iyi dedi fakat biraz pahalı ama hiç kokusu yok bu sebeple tercih ettim
Eslemmiraaa Yesimtzn tam hatırlamıyorum ama 16 haftadan sonra kullanmaya başladım NBL Algae Oil kullanıyorum koku vs yok rahatsız etmiyor yumuşak kapsül