dilruba11 Normalleşme sürecine girildiği için artık mhrsden randevusuz hastaneden sıra alarak gidilebileceği açıklandı. Giden oldu mu acaba ?
Hsnycvk dilruba11 ben yarın endokrinolojiye gideceğim randevu almadım sıra isteyeceğim bakalım verecekler mi haber veririm burdan😊
Kumdurder Keske öyle sistem olsa bıktik bos olmayan devamli aranan randevulardan ikili testim gecti rabdevu bulamamaktan
dilruba11 Kumdurder kesinliklee hastanın mağdur olmasından başka bişeye yaramıyodu zaten bu sistem aylar sonra zorla randevu bulunuyo inşallah normale döner artık
dilruba11 Hsnycvk geçmiş olsun inşallah verirler rahatlıkla halledersin işini🌺 haberini bekliyoruz :)
Hsnycvk dilruba11 teşekkür ederim😊 geldim şimdi birine sordum sıra veriyorlar mı diye hayır endokrinoloji sadece gebelere bakıyor dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum beklemedeyim. Belki bu polikliniğe özel bir şeydir çünkü buraya doğrudan randevu alınamıyor.