Ozgul1nazo ben ilk 3 bucuk ay hiç bişi yapmadım sürekli sırt üstü uzandım şuan 4 aylık olduk, yavaş yavaş artık süpürge toz wc banyo yıkıyorum tabi gün aşırı yapıyorum her birini yemek sürekli yapıyordum zaten yemeği kimsenin eline veremem:) geçen hafta kontrolüm vardı plasentan aşşağıda dedii yukarı çıkması gerek dediii bana da bende korktum fazlaa bişi yapmamaya çalışıyorum çok şükür ki ailem teyzemler falan aramızda 5 dk var koşuyorlar bana öyle işte sırt üstü uzaanmaya dewam ağır şeylet asla kaldırmıyorum