twohones valla nedenini bilmiyorum ama girmediğini biliyorum sezeryana giriyor sadece muayenesi farklı yerde doğum yaptırdığı hastane farklı o yüzden galiba hastalarını bırakıp gidemiyo vs olabilir bu beni üzüyo biraz normal doğumdan uzaklaştırıyor çünkü doktorumu yanımda isterdim güvende hissederdim