Kızlar bugün doktora gittim çamaşırımda akıntı gibi bişey geldiğini söyledim suyumun olmasından korktuğumu söyledim ulturasonda baktığında suyun yeterli normal dedi ama bide altan muayene istedi suyum mu gelmiş diye dizce gereklimiydi yaptığı doğru mu suyun gelip gelemdiğini altan muayene ile de anlaya bilirmi ki ?