Silaa00 Merhaba güzel anneler .. 7 haftalık gebeyim bugün doktorum tahlil yaptı troid yüksekliği olduğunu söyledi . Böyle bir sorun yaşayan var mı ilaç tedavisi süreci nasıl bilgilenmek istiyorum 🙏🏻
Melikeex Silaa00 benimde troıdım yuksek cıktı kuzum bı ılac verdi minicik bı hap zaten sabahları ac karna bı tane ıcıyorum bıde fazla tuzlu yememeye calısıyorum 25 nisanda tekrar test yapıp bakıcaklar
bukusum Silaa00 bende simdi ogrendim 2. Trimestirda cikti bende de ilac verdi 1 ay sonra tekrar bakilacak. Kullan mutlaka ilac
Villanelle Gebelik boyunca ilaç kullanacaksınız. Arada ilaç dozu yeterli gelmezse doz düzenlemesi yapılacak. Ben 9 aydır kullanıyorum, bebeğe bir zararı yok
Silaa00 ilaç yazdırdım şimdi endişelenmiştim ilaç kullanımı için şuan biraz rahatladım teşekkürler bilgiler için 🙏🏻🙏🏻