Gulcinn20 Risksiz galiba dimi doktorum güzel dedi ama illa Burdada bi paylaşıp içim iyice rahatlasın istedim https://imgyukle.com/i/E1V3YP
Mine_arslan Gulcinn20 ya kac gunde aciklandi. Bana iki hafta oldu hala aciklanmadi merakla bekliyorum. E nabizdan bakiyrosun dimi sende
Gulcinn20 Mine_arslan Merhabalar yok ben ordan falan bakmadım direk doktoruma yazdım o gönderdi 10.gündü bugün sordum gelmişti
Mine_arslan Gulcinn20 hmmm. Bende ordan takip ediyorum. Dunde aradik. İki haftayi buluyor cikmaz dediler 😒neyse saglikli olsun ins hayirli sonuclar gelsinde napalim