sendekimsinnn Kızlar hamilelikte yazınmı yoksa kışınmı daha çok kilo alınır ben ağustosta doğum yapıcam hamileliğim yaza denk geliyo aşırı kilo almak istemiyorum
Nskyhn sendekimsinnn benim de Ekim’de gözüküyor ama ben şöyle düşünüyorum. Çok bunaliyorum yazın sıcakta ne yapacağım diye. Ama bol su içerim diye düşünüyorum böylelikle yağ yakarım. Hem de yazın meyveleri çok besinli ya. Soğuk soğuk sürekli meyve yerim ağır yemekler yiyemem böylelikle çok kilo almam diye düşünüyorum 😂
Busssx sendekimsinnn Benim de doğum Ağustos nasip olursa 17 haftalığım 2 kilo aldım açıkçası stres oldum biraz çok gibi ilk haftalara göre o kadar soğuk ki çıkıp hareket edemiyoruz umarım bahar gelince yürürüz
sendekimsinnn Busssx bende 16 haftalığım 1 kilo almışım çok strese girdim bazıları 6. Aya kadar hiç kilo almadım fln yazınca yani daha şimdiden kilo almaya başladıysam baya kilo alacakmışım gibime geliyo
Busssx sendekimsinnn Bende doktor onaylı evde spora başladım yarım saat falan yapıyorum güneş açsa da yürüsek 🥲
Mysaa sendekimsinnn kısın canım yazın yuruyprsun daha hafif seyler yiyorsun vs 😊 kışın yemesen bile ödem tutuyorsun zaten evde durmaktan 😂
Sumiire sendekimsinnn valla 1 aydır evdeyim biyere cıkamıyorum kar yağmur ondan öncesinde yürüyüs yapıyodum şimdi sonlara yaklastım yürümüyorum 30 haftada aldıgım kiloyu 4 haftada aldım resmen 🥵
Sbm050421 sendekimsinnn bencede kışın daha fazla alınıyor , hareket edemiyoruz , dışarı çıkamıyoruz , benimde doğumum eylülde , son 3 ayımın yaza denk geliyor olmasına seviniyorum bol su yürüyüş , hemde yazın çok yenmiyor , kışın insan evde sıkıntıdan yiyor