Kızlar hatırlayan olursa geçen hafta covid olduğum için post açmıştım Allah’a şükür 0a yakın belirti ile atlattım sadece bir gün ishal yaptı onun dışında hiç bir belirtim yoktu ama eşim ilk iki gün ateşlendi baya kötüydü 🤷🏻♀️ Size anlatmak istediğim şey ise doktorunuza da danışarak muhakkak 3.aşınızı olmanız çünkü ben 3 eşim 2 aşılıydi ufak bı önerim olsun istedim sizlere ☺️