Tugbadmr Ktiryaki bende öyleydim sürekli leblebi muz sütle idare ettim bir süre birde sürekli uyuyordum 2.trimester de geçti şimdi son haftalardqyız yine başları🤷🏻♀️
Fatma4495 Bende 14 haftalığım 2 ay hem mide hem halsizlik perişan etti benide halada var ama bugün az gibi
Ktiryaki Fatma4495 Allah yardımcımız olsun çok zor günler rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin ama zorluğuda bir gerçek
Feyz-al 10 haftaligim her dakika midem bulaniyo halsizim boynumu tutamiyorum. Yatsam uyusam kalkınca daha çok midem.bulaniyo ve kusuyorum. Zofer kullandım hiç fayda etmedi. 16. Haftada geçer inşallah . Çok zor bı donem
Ktiryaki Feyz-al evet çeken bilir gerçekten ben bir tek ben böyleyim sanıyorum ya o yüzden sormak istedim hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah unutucaz bu günleri inanıyorum
Feyz-al Ktiryaki inşallah ama çok zor gerçekten hareket edince daha çok bulaniyo hareketsizlik de çok kötü.. banyomu zor ediyorum. Bı de ben sürekli tukuruyorum yutamıyorum fazla tükürük salgilaniyo . Allah’ım çektiğimiz sıkıntıları günahlarımıza kefaret kılsın başka diyecek şey yok
Ktiryaki Feyz-al amin amin inşallah 4. Ayda geçer diyorlar beterin beteri vardır senin daha zor gibi görünüyor allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
seymabayrak44 Bende çok kötüyüm sürekli halsizlik mide bulantısı kusma yok keşke kusabilsem sürekli geğiriyorum buzdolabı açarken bile cokckötü oluyorum günlük işlerimi bile yapamıyorum sürekli tansiyon düşük