Esila88 7+2hamileyim bebeğinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz? Bi tane oğluşum var inş hayırlı ve sağlıklı birde kız çocuğum olsun istiyorum günleri geçiremiyorum artık öğrenmek için 🙂 Çin takvimi erkek gösteriyor ama inanmıyorum öyle şeylere 🤔 sizlerinkinin cinsiyeti ne 🙂
Anneyimm Esila88 Tabiki de batıl inanç gibi :) ben 16 haftalıkken kesin ve net olarak öğrendim oglum olcagni halada degsmedi :) 16-20 haftalar arasi
Yagmurkcr97 Genelde 12. Haftadan sonra öğreniliyor🌸 malesef yurtdışındaym, hala cinsiyetini göremediler suan 36. Haftamdaym. 20. Haftamda turkiyeye tatile gittim, orda öğrendm bebişimin cinsiyetini😍 oğlum olacak inşallah. Benm bebişin cinsiyeti belli olmadan kafama çok tamıştm acaba ne olacak diye.. hatta rüyamda gördüm oğlum oldğuunu😍
NilKalender Yagmurkcr97 bende oglum da ve kizim da cinsiyetlerini ogrenmeden ruyamda gormustum annelere malüm olurmus genlde😍
NilKalender Bir oglum var simdi de kizim olucak allah izin verirse çintakviminde kiz cikiyordu 14 haftalikken ogrendik bizde 😍 darisi basiniza insallah
Yagmurkcr97 Esila88 belki istegin olabilir. Bdnde hep kiz olarak seviyordum bebegimi. Hep kiz istiyordum. Ruyamda erkek gorunce kesin ruyalar ters cikar kiz olacak dedm, ama erkek oldu iste😁
NilKalender Esila88 ozaman kiz olabilir bende ruyamda kucagimda kiz bebegi gormustum 1 ay sonra kizim olcagni ogrendim rabbim gonlunuzw gore versin saglikli sihatli insallah😍
Esila88 NilKalender amin inş önemli olan sağlıklı hayırlı ama işte insan illa hep elinde olmayanı istiyor 🙂
Anneyimm Esila88 tabi gonlumuzden gecer isterz ama sen yine de oyle deme rabbim hayirli evlat nasip etsin de :)