Senay74 27+3 günlüğüz.bundan Bi hafta öncesine kadar bebek hareketleri çok belirgin ve kuvvetliydi.bi kaç gündür azaldı gibi.ve daha güçlüolması gerekirken sanki daha az hisseder gibiyim.bu haftalarda olupta bu durumu yaşayan varmı
Gulcinn_07 Senay74 bizde 24 haftalik olduk aynı şekilde bende hissediyordum karnıma bakınca bile tekmeleri belli oluyordu şimdi 2 gündür bende hissetmiyorum açıkçası korkmaya başladım bu durumu yaşan oldu mu
Meri3220 Senay74 29+4 olduk benimde öyle oldu dün dr sordum bebeğin yapısı sakin olduğu içinde olabilir dedi. Benimde 2 kayıp var öyle evhamlıyım ki tek bir hareket hissedeyim bida yapsın içim öyle rahatlayacak diye bekleyip duruyorum bazen psikopata bağlıyorum Allahın izniyle bişey olmaz sakin ol bebişin iyi uyuyacak da elbet diyorum ama nafile. seni çok iyi anlıyorum keşke yapmasak ama doğuma kadar böyle devam edecek bu. Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah hepimize
Senay74 Gulcinn_07 insan ister istemez tedirgin oluyor tatlıda yiyorum soluma yatıp dinliyorum ama faydasız.yarın doktor kontrolüm var.bakalım o ne diycek.umarım yolundadır herşey
Happyelf Bende 27+3 günlüğüm pazartesi günü kahvaltı sonrası sürekli yer degistiriyordu tekme atıyordu ama dün ve bugün daha az hareket ediyor.28.haftada düzene giriyor diyorlar doktorlar.Normaldir inşallah ☺️🌺
Senay74 Meri3220 inanırmısın bende öyleyim.oturup baya bildiğin hareket etsin diye bekliyorum.rabbim herkese sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Sabuhan Merhaba.Ben de 19+6 haftadayım 2-3 gündür bebek haraketlerini çok az hiss ediyorum, 16+5 haftadan pıt pit atıyor, sonrasinda seyirmeler oluyorsun, şimdi boyle olunca ben de korktum
Senay74 Sabuhan zor Bi süreç bizler için inanın hepimiz saģ salim kucağımıza alalım günler çabuk gećsin istiyorum