Umay_2507 canım için rahat olsun korkulacak bir durum değil bir kısmı aşağıdaymış yukarı çıkma ihtimali var erken daha.Ben de ilk hamileliğimde plasenta prveria teşhisi ile sezeryan oldum benimki doğum kanalını tamamen kapatiyordu ama gayet saglikla hastaneden çıktım çok şükür