Yeliizzumra ya biz tayinciyiz bu yüzden park beşik alacağız ailelerimiz uzakta yanımızda katlar götürürüz diye düşünüyoruz hem çevremizde herkes onu kullanıyor. Bebekler daha rahat ediyormuş öyle deniyor. Bebek arabası da etrafımızda şu an herkes baby plus travel ikili olandan aldı. 1900 civarı şu an e bebekte. Biz de gidip bakacağız rahat katlanıyor mu katlaninca küçük oluyir mu araba içinde iyi olur mu diye.