Guldenn Demir123 ben crinone diye bir ilaç vardı vajinadan alınan onu kullAndım 12. Haftama kadar çok faydasını gördüm
mucizemizibekliyoruzz BarBeyzazer sizinde ilk idrarınızda bikaç parça ilaç geliyormu yada akıntı gibi bi kere geliyormu öyle
Burcu16 Yshlt canım ilk haftalarda düşük tehlikesi olanlara kese etrafında kan birikmesinde falan yazıyor ben ilk Zaman ağızdan kullandım şimdi 30. A girecem erken doğum riskim var 3 kez vajinal san alıyorum koruyor bebeği keseyi
Demir123 Yshlt genelde düşük tehlikesi olanlara veriyo doktor ama benim kanamam fln yok tedbir amaclı verdi
Burcu16 Demir123 ben sabah öğlen akşam vajinadan alıyorum artık omu kullandığım antibiyotikmi bilmiyorum çok uyku yapıyor harici bişey yok ama tuvalete çıktığınızda ilaç pıhtısı gelmesi normal bende alıştım hatta kıvamlı akıntı bile yapıyor
Yshlt Burcu16 bende 1 kez devlet hastanesine gittim kadın kesen birazcık aşağıda dedi ne demek dedim düşük ihtimali olabilir dedi ama hiç bir ilaç vermedi.. kafam karıştı madem böyle bir ilaç var neden vermiyor ?? :/
Leinil Demir123 ben sabah beşe alarm kurup içip geri yatıyodum , akşamda yatmadan hemen önce içip öyle uyuyodum. Bu şekilde etkisini hissetmiyodum 👍🏻
Bekleyenler Demir123 vajinal yoldan kullanmak çok gıcık. Nemli nemli yapıyor ama çamaşırı. Çoğunlukla öyle kullandım 😬 10 hafta yaklaşık
Patito__ Demir123 bnde aksam aliordm ve dinleniorduk okdr kotu etmiordu yani asiri bir etkisi vrsa vajinal almanizda fayda vr dr da bna ole demisti bn baktm ck asiri zorlanmiorm agizdn aldm
Demir123 Patito__ vajinalda geri çıkıyo faydası olmuyo mu acaba diye endişe ettim ama anladığım kadarıyla vajinal yapınca bi miktar dışarı çıkıyor sağolun kızlar
Glcnkk Demir123 ben doktoruma sormuştum vajinal alınca bir miktar cıkıyo diyo emildiği kadarı senin vücuduna yeterli akan kısmı önemli değil dedi
Patito__ Demir123 disari cikar zaten biraz iceri yap o alacagni alior gerisini disari atar 5 dkk flan kalkma skinti olmaz bazn vajinal bazn agizdn al emin olamiosan dha ii olur