Handeaslan39 zaten kimse bence kwndini şartlamasın ayy normal doğurcam illa diye. Allah nasip etmeyince olmuyor. Çok şükür ki sezeryan diye bir şey var. Bebeğin kordonu kısa olabilir, pozisyonu uygun olmayabilir vs. O yüzden ben illa normal doğurcam diye tutturmuyorum açıkçası, hayırlısı ne ise o olsun diyorum. Geçenlerde birisini duydum 11 saat acıdan aonra bir türlü normal doğum olmamış. En sonunda sezeryane alınmış ve bebeğin kordon boyunun kısa olduğunu söylemiş doktor. Yani iyiki de daha fazla diretmemişler normal olsun diye.