Merhaba kızlar, geçen hafta beta hcg 84 çıktı, bu hafta 1742 çıktı 5 haftalık gebelik gözüküyor fakat henüz keseyi göremedik ultrasonda. Yarın kontrolümüz var. Keseyi görememekten çok endişeleniyorum. Benim gibi şeyler yaşayan birileri varsa yorumlarınızı bekliyorum