Nskyhn Miray31 benim hiçbir şey olmamıştı yani sadece adet gecikmesinden anladım sonrada ne ağrı ne göğüs ağrısı hiçbir şey olmadı. Ama pembe akıntı genelde hamilelik derler
Nskyhn Miray31 hala pembe olarak mi devam ediyor yoksa normale.donmeye mi başlıyor? Adet gibi. Çünkü hala devam ediyorsa gecikmisse negatifse başka bir şey olabilir
Nskyhn Miray31 canım geç döllenme de olmuş olabilir. Merakta kalirsan bir iki tane test al iki gün sonra sabah ilk idrar ile yaparsin