Ormanmeyveli Ben ikili test sonucu için 10 gün sonra gel randevu bulamazsan erken gel sıra al dediler. Ama çok çok erken gitmen lazım yoksa sıra vermiyorlar. Gittim sıra aldım muayene odasına girdim asıl kadın doktor hiç bir şey demedi. Asistan sonuç iyi risk yok dedi. Geç ultrason bakalım dedi. Ultrasonda da kalp atışı var kalkabilirsin dedi. Toplam bakması 10 sn sürmedi.