Gozde0709 Çok normal, benim 8. haftadan sonra göğüs hassasiyetim oldu 1 2 gün sonra geçti. Şuan 15. haftadayım başka belirtim yok, çok ayakta durursam gece belim ağrıyor bazen. 🤗 Herkeste belirti olacak diye bir şey yok bir de genelde 7.haftadan sonra başlıyormuş belirtiler. 🌸🐣 Kalp atışı için genelde 2 3 hafta sonra gel diyorlar sürekli gelip gitmesi olmasın, net duyulsun diye geç döllenme vs. durumu olabilir geç duyulabiliyor bazen çünkü. Hayırlısı olsun şimdiden. 💫