NOG_06 Kızlar gebelikleriniz nasıl geçiyor?? İnşallah çok güzel geçiyordur ❤️ Eveeet bebeklerimizin boy ve kilolarını alalım 🤰🏻💙💜
altintaslar Bugün 21+5 olduk 🥰 21 haftalıkken detaylı ultrasona girdim 25 cm/520 gramdı 💙 Çok şükür iyi geçiyor. Sizin nasıl? ☺️ NOG_06
Yanne NOG_06 cuma günü detaylıya gireceğim aşırı heyecanlıyım umarım herşey yolundadır. Geçen hafta pazartesi gittiğimde 20+5 idi 370 gr 🥰
Bet7408 Merveilktan89 benim karnımda bu haftalarda ağrı var nedense arada bişey saplanıyor gibi oluyor çık uzun sürmeden geçiyor
Mervecnplt Bazen karnımın altında ağrı oluyor ve yanlarda muhtemelen bebek büyüdükçe genişledikçe ağrı yapıyor 🤗