Dilandemirrr Kullanan annişler ne zaman kullanmaya başlamalı acaba ben 33. haftamdayım yara olmasından çok korkuyorum
bussraozturk Dilandemirrr ben deneyimli değilim daha 29. Haftadayım fakat 32-33 de başlamayı düşünüyorum. Erken değil bence başlayabilirsiniz. Doktorlarda 7. Ayda kullanmaya başlayabilirsiniz diyor zaten
Dilandemirrr bussraozturk peki gümüş kapağı takarken kremi de kullansak faydası olur mu yoksa sadece kapağı mı kullanmalıyım aklımda deli sorular 😅
bussraozturk Dilandemirrr ben gümüş kapak almadım almayı da düşünmüyorum. Çevredekiler hiç bir etkisi olmadığı söyledi ve göğüslerin hava almayıp nemli kalması da iyi bi durum olmadığı için kullanmayacağım.