sedamom00 dahiliyeye gittin mi ilk sonucun mu yoksa tekrar baktırdın mı tsh değeri ilk sonuçta yüksek die karar verilmez bir ay sonra tekrar kan verilir hala aynıysa tedaviye başlanır hamile kalmaya engel değildir t4 değerinede bakılır t4 değeri normal değilse bebeğe geçiyo diye biliyorum aksatma üzerinde dur