Serpiloral Kızlar 16 gün oldu doğum yapalı sezeryan yerim hem kızarıklık var hemde ağrı var sizde oluyormu???
Yigitinannesi_ Serpiloral 40 50 güne anca gecti cnm ama daha 1 yıla kadar bile acima oluyo gecmiyo hemen
Kumsallina95 Serpiloral bende 22 gün önce ikinci sezeryanimi yaptım kızarıklık yok sanki üstünden 3 yıl geçmiş gibi yeri belli değil güzel yapmış doktorum 😬😊 ağrı çok zorlarsam oluyor onun dışında rahattım hareket vs hiç durmuyorum
Serpiloral FusunF evet çok belli olmucak kadar kuzum ama kızarıkla ağrı var acaba yanlış yattığımdan oturmamdan mı kaynaklı
Serpiloral Kumsallina95 acaba bende yanlış oturmamdan uzanmamdanmı kaynaklı ağrım sızım yok diye çok rahat davrandım 3 4 gündür
FusunF Serpiloral benimde şiş canım kızarıklık zaten geçmeye başladığı için benimde kızarık ama agrıyı bilemiyorum yorulmuş olabilirsin çok mu sızlıyor mu hafif mi doktorun özel mi özelse bir mesaj at istersen
Kumsallina95 Serpiloral yok canım dikkatli ol sende fazla ani hareket yapma mesela yavaş oturup kalk birde enfeksiyon olabilir doktoruna basvur bence
Serpiloral rkyycbnn şislik öyle gözle görülecek kadar değil yakından dikkattli bakınca belli oluyor canım ama kızarıkla ağrı var
rkyycbnn Serpiloral ilk sezeryan mi. Normaldir ya sonucta kesiliyor lazer oluyo bence normaldir saglık ocagına Bi gidip baktırsaydin
Serpiloral FusunF evett hareketlerimden de kaynaklı olabilir yatmamdan da 3 4 gündür rahat davrandım çünkü
Busra2013 Serpiloral benım ebe gelıo 2 gunde bır en son pazartwsı geldı o sag tarafta bıraz ıc kanama olmus bısı olmz dedı bırazdna tekrar gelck bakck bana bebegıme ınsallah hersey yolundadır