Samta Dün silik çizgim çıkmıştı, belirtilerim de var 2 saat sonra sonuç belli olacak çok heyecanlıyım
Nagisshakki Samta silikse vardır ben kan testi yaptırdım beta 3.98 çıktı bebek yok denildi kontrol için bidaha yapıldığında var çıktı sülik çizgi genelde yüzde 90 var oluyr etrafımda gördüklerimde
Buket_dadas Samta yiaa hayırlı olsun insallah sonuc istediginiz gibi olur yaaa🥰🥰🥰♥️ haber vermeyi unutma can
Burcu0707 Samta samta benim 14 kasimda degerim 0.01 yaziyordu 20 kasimda 90 cikti o yuzden sordum ins seninde oyle olur