Prima en iyisi diyorlar ama büyük bedenlerin fiyatı çok fazlaymış. Primaya alışırsa başka beze geçmek zor olur diye alternatif, kaliteli bir bez alayım dedim şimdiden.
Kuzenim sleepy bio natural kullanıyormuş ve çok memnunum dedi.
Siz ne kullanıyorsunuz? Stok yapmak mantıklı mı?