Canım nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama devlette yaptırmak istiyorsan devlet hastanelerinde ki infertilite bölümüne randevu alacaksın tüm tahlillerini ve rahim filmini toplayıp gitmen gerek yanliz bunlar harici kendileri tekrar bu tetkikleri isteyebilir o doktora kalmış duruma göre önce ilaç ve çatlatma tedavileri uyguluyorlar sonuç alınmazsa aşılamaya geçiliyor ama eğer sizde veya esinizde süreklilik gösteren bi problem varsa direk aşılamaya geçebiliyor ve bu işlemler ucretsiz