Yasemin34 hayir canım 11+5 te gittim heyecandan onuda sormayı unuttum söylemediler 21 martta 14+0 olacak inşallah o gün ogrenirim… bazen söylüyorlar ama kesin olmayabiliyor ben ultrason fotosunu buraya attim Bi arkadaş anlıyormuş o baktı erkek dedi ❤ 😀 bende öyle hissediyorum 😀