Mucizebeklerkennn Üsteki kan olctukten sonra ki testim beyaz olan Pembe olan bugün yaptığım. Sizce değer yükselmiş mıdır? https://imgyukle.com/i/Ez7fJN https://imgyukle.com/i/Ez76Me Durdukça Pembe olan daha da koyulasti
Nskyhn Mucizebeklerkennn evet yükselmiş ama bunu en iyi kanda anlarsınız. 2 günde bir kan testi verin. İki katına çıkması lazım. Yoksa kimyasal gebelik deniyor
mom130 Mucizebeklerkennn canım merhaba. Ben seninle aynı şeyleri yaşıyorum şuan. Dokuz gün gecikmem oldu. Baş dönmesi var. Ara ara sancım oluyor. Ama beta sıfır çıktı. Ve adete dair de hiç belirtim yok. Ben de bı hafta daha bekleyeyim.