Kia dezgi canim ben 32. Haftama kadar sincan lokman hekimde ibrâhim hocaya gittim ve cihazları cidden çok iyi 2 boyutluda bile çok net görünüyordu herşey. Şimdi liv e gidiyorum resmen hesap makinesi gibi cihazlar hic birşey anlaşılmıyor.
Fnd06 Biz gittik bebeğin yüzünü net göremedik doktor da dedi cihaz çok iyi olmadığı için giremediniz diye bilmiyorum diğerlerininki nasıl
CEE Bebeğin yüzünü görmek cihazla ilgili değil. Eğer çocuğun suyu yeterli ise muhakkak kendını gösterir. Hastanenin cihazları iyi problem yok hemşireler vs ilgili. Sadece çok kalabalık oluyor.