Nebyaa Kızlar ben namaza başladım. İki üç gündür vajinada iğne saplanır gibi ağrılar oluyo 5 10 saniye durup gidiyor. 30+4 haftalık hamileyim. Namazdan dolayi olabilir mi? Doktora yazdım bol istirahat yapmalısın dedi
Wonderful_mom Nebyaa namazin zarar olmaz tam tersine faydasi var bence.. vücut gevsiyior oturarak kilabilirisin
Ayse59A Bir zararı olmaz ama rahatsız oluyorsanız oturarak kılabilirsiniz ben 37.haftadayım biraz zorlanıyorum ama rahatsız olmuyorum Nebyaa
Aytflz Nebyaa kesinlikle zararı yok doğum kolay olması için dr secde pozisyonu yapın diyorlar zararından çok faydası var yani ☺️☺️
nazosss Oturarak kılabilirsiniz ben secdeye gidince başım felaket dönüyor ben de oturarak kılıyorum. Yani namazın bir zararı olmaz 🥰
alonee Nebyaa hiçbi yer tutmayan gözleriyle kılıyor. Dinimizde kolaylık çok. Oturarak kılabilirsiniz. Rabbim kabul etsin.
Sevgi0478 Nebyaa tam tersi Rabbım onun güzelliğini verir sana .görümcem doğum gecesi bile namazını kıldı
2148 Nebyaa hamile iken kılınan namazın size hiç bir zararı olmaz aksine faydası olur. Doğuma gidene kadar kıldım şükür hiç bir şey olmadi
mrs-nobody Nebyaa Allah daim etsin inş.. bende oturarak kılabiliyorum daha 3.aydayım ama secdeye giderken/kalkarken asırı basım dönüyor gözüm kararıyor.. Allah verir sevabını 🙏🏼
Zeyzeyp Nebyaa oğlumda bnde namaza başlamıştım hamileyken 9 ay boyunca hep kılmıştım hemde ayakta oturarak degl zararı olsa bna olurdu herhlde cnm agrı namazdan olucagını sanntmiyorum genede agrı oluyorsa oturarak kılın
KkkkBbbb Nebyaa hiçbir zararı olmaz aksine faydası olur. Allah’ın emrini yerine getirmeniz hasebiyle Allah doğumunuzu kolay eder. Eğer oturup kalkmada çok zorlanıyorsanız namaz kılarken oturarak kılabilirsiniz 🥰
suleesrky Namazdaki birçok hareketin neredeyse aynısı yogada da mevcut. Namazdaki hareketler ruhumuzum yanında bedenimize de çok faydalı. Zarar vereceğini zannetmiyorum tam tersi çakralarimizi açıyor, bizi rabbimize yakınlaştıyor, ruhumuzu arındırıyor. 🌸