MaBelle Anneadayi89 hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce kolonoskopi olmuştum. 2 gün sadece sıvıyla beslenip 3 litre ilaçlı su tükettim, üstüne bi de anestezi aldım. 🙊çok korkmuştum ama doktorum ilk 1 ay embriyo etkilenmez hiçbirşeyden diye söylemişti.
Zehraayd Bende en küçük kizima bilmeden rontgene girmistim doktor zarari olsaydi yasamazdi dedi cok şükür de bisey olmadi yani
Villanelle Bu embriyodan embriyoya değişir bence. Birinde bir şey olmaması sizde de bir şey olmayacağı anlamına gelmiyor, tam tersi de mümkün tabii. Doktor takip etmeli işte