mucizem61 istanbulluanne insallah cnm benimde oğlum olcak erken gelebilirmiş ama hadi hayirlisi insallah
Edanurusta istanbulluanne Benimde 96 oldu 😱 hafiften korkmaya başladım 🙈 Hazırlıklara başladınız mı ☺️
istanbulluanne Edanurusta Biz kendimiz baslamadik ama anane , babaanne, hala , teyze sag olsunlar brakmadilar zten. Öyle büyük parcalar alinmadi oda takimi,bebek arabasi vs. He gel gelelim benim evimde bir zıbın yok daha 😀 toparlicam hepsini artk yavas yavas
Edanurusta istanbulluanne Ay ne güzel ☺️☺️ Biz uzakta olunca pek bir şey göremedik ne yazıkki 🤦♀️ Teyzemiz zıbın ayakkabı felan göndermiş o kadar ☺️ Artık başlamak lazım bir yerlerden
ElifSencan123 istanbulluanne Benimse tüm hevesim gecti cunku 2 kez gelmeye kalkti vazgecti kizim artik hayal kırıkligi olunca ikidir simdi öylece bekliyorum 😏