kubra_510 Konya büyükşehir hastanesine kontrole giden annemiz var mı aranızda canlar. Ben ayişe günençe randevu aldım tanıdık tavsiyesi üzerine ama.
irem-Dora kubra_510 ben ona gidiyorum hamileliğimin başından beri canım, memnunum gerçekten halden anlayan tatlı bir doktor 😊 bir şey olduğu zaman yazarım mesai dışında bile döner WhatsApptan
handeozt8 Ya inşallah bende konya da doğum yapacağım ama doktor arayışındayım doğumdan çok korkuyorum böyle sakinleştirip doğumda rahatlatacak bir doktor var mı bildiğiniz ya da gittiğiniz memnun kaldığınız
rabia_0 handeozt8 Benim şuan gittiğim doktor var Jule Eriç Horasanlı gayette memnunum daha doğum yapmadım ama üstüne doktor tanımam
kubra_510 handeozt8 valla özele gitmeyi düşünüyorsan ben çok araştırma yaptım çok inceledim. Medicana da rengin karataylıyı önerdiler hiç boş zamanı yoktu. Başkentte emel ebru var soyismini hatırlamıyorum. Ama devlet hastanesine gideceksen bilmiyorum
kubra_510 rabia_0 çok üzüldüm gerçekten durumunuz için bende çok kayıp yaşadım anlayabiliyorum sizi. Hiç bilmiyorum işte nasıl bi doktor benim gebeliğimde riskli. Riskli gebeliklere bakıyormuş o yüzden almıştım randevu inşallah bi sorun olmaz.
rabia_0 kubra_510 İnşallah hiç sorun yaşamazsınız ama Jule eriçe gitmenizi tavsiye ederim kim gittiyse çok memnun 6 yıldır hamile kalamayan arkadaşım tedavi gördü Jule hocadan ve hamile kaldı şuan oğlu 7 aylık
handeozt8 kubra_510 rengin hocayı bende duydum niyetlendim ama randevu sıkıntısı varmış evet ben mayıs için şimdiden randevu alsam verirler galiba
kubra_510 rabia_0 özel muayene olarak mı gidiyorsunuz yoksa normal mi normal poliklinik de her zaman farklı bi doktor var bildiğim kadarıyla
rabia_0 kubra_510 Ben özel muayeneye gidiyorum normal poliklinliğe randevu almadım hiç evet 4 doktor oluyor genelde ama herkesin günü haftası farklı zaten hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz hangi günler olduğuna dair
handeozt8 kubra_510 canım ben tayinden dolayı ilçedeyim burda düzenli gittiğim kadın doğum doktorum var özelde ama doğum yaptırmıyor ailem konyada mayıstan sonra her ay git gel yapıcam konyaya muayene için o yüzden dedim